FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Uytkownicy Grupy
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Rejestracja
Zmieniłam lekarza i powtórzyłam wyniki i wyszły Toxo IgG
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Wazzzzup Strona Gwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZI WSZYSCY BALUJ !!!!! » Zmieniłam lekarza i powtórzyłam wyniki i wyszły Toxo IgG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3

Skd: Finland

 Post Wysany: Czw 13:31, 10 Kwi 2014    Temat postu: Zmieniłam lekarza i powtórzyłam wyniki i wyszły Toxo IgG

Teraz obawiam się trochę,że mój kolor może nie wrócić.Co o tym sądzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Liczę na to,że u Twojego znajomego też wszystko skończy się pomyślnie,oby naprawdę ta cierpliwość została wynagrodzona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tyle czasu ludziom zajela,tyle stron w gazetach oszpecila i dalej zero inicjatywy...
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystko fajnie tylko chodzić na kurs rok czy nawet pół to długo.. [link widoczny dla zalogowanych] Z Mastermedem miałam znikomy kontakt.
Operacja prywatna kosztuje koło 20 tyś zł. Tym bardziej iz jest to skuteczne i zdrowsze niz laser, dostepne w domu kiedy mam ochote, zresztą, teraz używa mama i siostra i nawzajem podziwiamy efekty - polecam, Kasia kapela brytyjska .w refrenie było właśnie tak over and over and over again, one też spiewały piosenkę SHOOG SHOOG .której też nie można usłyszeć nigdzie Dziewczynki pewnie będą zadowolone. Fajnie dziewczyny, ze jest nas wiecej napiszcie cos o sobie... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale jakby nie patrzeć, miałaś przeciwciała w IgG na początku ciąży-to bardzo dobrze. może naście godzin , a tu.....dosłownie 15, może 20 min.... Niby nic, a borykam sie już z tym problemem bardzo długo i byłam już u różnych ginekologów i żaden mi niestety nie pomógł. sądząc po moich znajomych,którzy wyjechali z dwójka dzieci ok 7 lat temu i nie mają zamiaru wracać to żyje sie tam bardzo dobrze Po pierwszej wizycie u Michała wiedziałam że to będzie mój fryzjer na stałe Zrobił mi super kolor a fryzura jak marzenie ( bardzo nowoczesna i przede wszytkim mogę ją sama bez problemu ułożyć w domu) Jednym słowem jestem zachwycona i naprawdę bardzo polecam pozroo hehe czekam na kolejne pytania;p troche sobie nie wyobrażam funkconowania bez niej a jeszcze w czasie głodówki nieprzyjemny zapach z ust przecież się nasila Hrm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba, ze ktos bedzie tak wspanialomyslny ze uzyje zabkow do sciagniecia pazurkow...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych].
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co pamiętam to on dużo pomaga.
Halina Frąckowiak Dancing queen, Mały elf, Tin pan aley (?),
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajne wzorki mi wycięła!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje i postanawiam zaczac od jutra , w sumie tez bez takiego specjalnego przygotowania,ale z lewatywami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mój fella kiedyś mnie zapytał: [link widoczny dla zalogowanych] Jeśli tak, zgłoś swoją chęć wysyłając e-maila na adres:
nie uzalaj sie nad soba, nie lez na wyrku i nie mysl, inni maja lepiej... ja ciagle pracowalam, ale za to jadlam biala kielbaskie, polska wedlinkie, sernik, jablecznik, galarete wszystko miami miami bardzo zależy mi na fachowej odpowiedzi. Bez sensu. bo z moim cielskiem ;-( troche mi wstych .. [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymają się twardo, praktycznie nie widać, że odrastają - top właśnie dzięki kamuflażowi. Jestesmy ze soba juz 2,5 roku, jest super, on juz powaznie mysli o malzenstwie a ja sie wacham ... Befsztyk (230 g) Ciekły azot załatwił raz na zawsze moje dzikie mięso na palcu. Odpisałem bo wypadało i mnie marudzić . A oto moje typy : ja tez jestem ciekawa!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://ilizarow.blog.onet.pl/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeśli natknie się pani przpadkiem na ten post (mówiłam jej skąd dowiedziałam się o salonie fryzjerskim tak daleko od domu) to jeszcze raz bardzo dziękuje!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CICHACHOPKA OCZYWIŚCIE!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeśli nie .. Nie mam też tak silnej woli będąc samej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mineło widze prawie 2 tyg od Twojego zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych] nie otwiera sie
Jestem w 15 tygodniu ciazy i nie moge zrozumiec wynikow badan prosze o interpretacje IgG Co do wzrostu - rosnąć przestałam już dawno, ale i tak w pomiarach różnie wychodzi - czasami 174, czasami 175. Ja również byłam na kursie fryzjer stylista-kolorysta. Taki roztwor wlewam do irygatora. Wcale nieprawda że ma się do trzech goić jak to większość kosmetyczek mówi ;p [link widoczny dla zalogowanych]
Powiedziałam temu wizjonerowi, ze mi się to neipodoba, więc polizcył mi tylko za farbowanie. Kościuszki /chyba nr 24/ nie żebym ich nie lubiła ale niech tylko jakiegoś spotkam to ubiję p[o ile mój kot nie znajdzie pierwszy ] wiec moge powiedziec tylko tyle,ze wszystko zalezy od tego jaka jest dziewczyna na czym jej zalezy. Mieszkalam z taka parka i wiem jak to wyglada od wewnatrz. i używam go codziennie po 40min i jak narazie jest super. zaplacilam 70 zl, hmm...to podobno drogo
[link widoczny dla zalogowanych]
no to smiaalutko -lec do sklepu i bierz co potrzebne - prawo i tak mozesz olac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Organizm broni się bo rzadko coś dostaje
Na ile okazało sie to sukcesem.

Ból pooperacyjny, tak zgadza się, potrafi być ogromny, ale w miejscu gdzie jestem i myśle, że jest to powszechnie znane, stosuje się rożne metody zatrzymania bólu zaraz po wybudzeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Topik ostatnio sie ruszyl, z czego bardzo sie ciesze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja leczyłam się na nadciśnienie (bez leków było 170/110) i wtedy też nie mogłam spać w nocy. [link widoczny dla zalogowanych] stay together whenever and ever.....
pozdrawiam i życze przyjemnego pływania Witajcie dziewczęta bo ja co dziennie;/ wiele razy spotykalam na ulicy cale rodziny arabskie... szkoda zębów i zołądka!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
No i oczywiscie co u Pytajnika ? przy 1000 spala sie ok 140 kcal;pp a moge spytac ile wazysz?ja waze....no,ponad 100,po prostu juz jestem zupelnie zalamana,nie wiem jak ja to zrobilam ale przytylam ponad 30 kilo od lisopada Jestem mamą 18-miesięcznego synka i chętnie zaopiekuje się Państwa pociechą od zaraz od poniedziałku do piatku, mieszkam przy ulicy Lubuskiej, dzielnica Fabryczna, w tym, że opieka u mnie w domu ze względu na mojego skarba, jeśli są Państwo zainteresowani to proszę o odpowiedz. Opinii wiele ale od jakiegoś czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat. Nie pracuje już 5 lat w zawodzie i nie czuje się na siłach żeby stanąć znowu przy fotelu fryzjerski. Nowy pracownik przyjdzie, popracuje tydzień może miesiąc i się zwolni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Forum Wazzzzup Strona Gwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZI WSZYSCY BALUJ !!!!! » Zmieniłam lekarza i powtórzyłam wyniki i wyszły Toxo IgG
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group