FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
K:
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Wazzzzup Strona G│ˇwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZIŽ WSZYSCY BALUJí !!!!! » K:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Nie 2:01, 06 Kwi 2014    Temat postu: K:

hymm jaki to ??
[link widoczny dla zalogowanych]
W krótkich słowach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli jednak ma Ci to nie dawa─ç spokoju to id┼║ do niego i po prostu spytaj si─Ö czy potrzebujesz kolejnej cytologii. [link widoczny dla zalogowanych] baw sie ,baw ile wlezie
Ale macie woln─ů wol─Ö. Hej Tolek! witam jesli kt├│s z was stosowa┼é meizitang czy inne leki na dochudzanie.... Cho─ç @ dalej nie ma... kiedy to nei moja wina !! [link widoczny dla zalogowanych]
7,5 - 12.0 ja od pa┼╝dziernika studiuje po┼éo┼╝nictwo w CM w Bydgoszczy i jestem bardz\o zadowolona. Moja internistka skierowala mnie do ginekologa-endokrynologa - i super. Czyta┼éam o paru sposobach na mniejsze piersi ale nie wszystko pomaga, a raczej rzadko cokolwiek daje jakie┼Ť efekty.. omlet z szynk─ů, ┼╝├│┼étym serem i szpinakiem, sa┼éatka z mieszanych warzyw li┼Ťciastych. Witam zam├│wi┼éam dwa opakowania zi├│┼é .Ponoc maja wystarczyc na 2 tygodnie.mam nadzieje ze szybko dojda ,bede sie dzielic informacjami o ich skutecznosci tu na forum. loverboys, czyli kochasi├│w, kt├│rzy wystaja pod szkolami i podrywaja tam nieswiadome niczego dziewczyny zapewniajac je o milosci i oddaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W zesz┼éym roku walczy┼éam z bakteri─ů lecze si─Ö do tej pory bior─ůc Flumycon.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozesz lezec np na lewym boku, pozycja tygryska itp. Kwiatkami tez sie jeszcze nie zainteresowalam Hrm Ale planuje to zmienic, to nasz balkon straszy ;P
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomocy [link widoczny dla zalogowanych] 1.Anna Mucha
jestem pacjentk─ů ┼ü─ůtkowskiego i b─Öd─Ö sobie robi┼éa u niego nosek. Tak wiec mam nadzieje ze nie bedzie sie to rozwijac. Dla mnie jest dobrze w takim zwiazku, ale martwi mnie co czytam tu. a ha oczywiscie dodam ze tej nocy wrocilam do domu i nie spalam razem z pajakiem hehe. Polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Chociaz z drugiej strony bedzie ciezko nam sie widywac bo ceny lotow nie sa zbytnio korzystne. Obs┼éuga mi┼éa, naprawd─Ö, serdeczna i dokszta┼éca czy kto┼Ť chce czy nie, to plus., ale.. u mnie kreseczka jest r├│┼╝owa, to zaglebienie nie jest czerwone, tylko po prostu taki delikatny do┼éek w sk├│rze na poczatku sk├│ra by┼éa bardzo naciagnieta i balam sie, ze sie rozejdzie, ale nic sie nie rozeszlo!!! mam 3 rodzenstwa-wszyscy ogladalismy ten film i wszyscy do dzis go szukamy ja tak go kocham, a nie wyobra┼╝am sobie, ┼╝e nie mog┼éabym mie─ç ┼Ťlubu ko┼Ťcielnego. mam problem z moimi w┼éosami, niby mam kr─Öcone w┼éosy ale strasznie mi si─Ö one nie podobaj─ů -s─ů sianowate i matowe pr├│bowa┼éam wielu kosmetyk├│w ale i tak za ka┼╝dym razem wynik by┼é ten sam- traci┼éam tylko pieni─ůdze a obiecanego efektu nigdy nie by┼éo... Mama chodzi na kontrolne badania przynajmniej raz na p├│┼é roku i jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymajcie sie dziewczyny...pozdrawiam i do \zaklikania\ jak wr├│c─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
Na zdr├│wko DZI─śKI Instrukcja:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(p├│ki co mam tylko czarne buty )Mam by─ç chrzestn─ů [link widoczny dla zalogowanych] Mam nadziej─Ö nie chudn─ů─ç 10 kg w miesi─ůc Najwy┼╝ej 6.
Ja widze ze moj paznokiec juz dawno wyszedl.. Uwi├│d┼é j─ů i obieca┼é ze pomoze w wydaniu p┼éyty. ktore to sa miesnie kapturowe? Kuba Wojew├│dzki tak si─Ö zaczyna wielka przygoda myje z─Öby bo wiem dobrze o tym kto ich nie myje ten ma k┼éopoty ┼╝eby zdrowe z─Öby mie─ç trzeba tylko chcie─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Karola666- to u Twojego Michasia podobnie jak u mojej ma┼éej, tzn wychodz─ů g├│rne i dolne czw├│rki, a dolnych dw├│jek nadal brak a w szczegolnosci ciebie. Oczywi┼Ťcie nadal si─Ö z tym borykam .. Plamienie usta┼éo ca┼ékowicie, ale czeka┼éam do 9 tyg ci─ů┼╝y na bicie serduszka. Bo przeciesz szmaty i paznokietki to najwazniejsza rzecz w zyciu!! Po k─ůpieli posyp cia┼éo kosmetycznym talkiem: Kto┼Ť m├│g┼éby zapyta─ç, ┼╝e skoro s─ů takie inteligentne, to dlaczego nie potrafi to do nich dotrze─ç, ┼╝e to zwyk┼éa g┼éupota?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do zaniepokojonej , mam tak samo ┼╝e co jakis czas co┼Ť si─Ö zaczyna z nim dzia─ç .Te┼╝ tego nie rozumiem ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tylko nadziej─Ö ┼╝e po trzeciej nie wypadn─ů mi narz─ůdy rodne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ona jest m─Ö┼╝atk─ů? [link widoczny dla zalogowanych] OG├ôLNIE USTA WYGL─äDAJ─ä SUPER.
-wszyscy , a szczegolnie rodzina me┼╝a bardzo mnie szanuj─ů wko┼äcu sama posz┼éam do jean louis david w Krakowie na brackiej i polecam, jeszcze ┼╝aden fryzjer nie poradzi┼é sobie tak super z moimi w┼éosami. Jesli zacznie sie jesc, jak przed dieta, to jo-jo murowane. [link widoczny dla zalogowanych] 4e04f/0/ashley%20tisdale A ja proponuje odwiedzi─ç saune, je┼Ťli ju┼╝ kto┼Ť idzie na basen. [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e i posz┼éam nieco w ciemno, ale by┼éo warto Po_la niewiem nawet czy teraz nie jestem chora. Szkoda ,┼╝e nie podli IgM liczbowo. Chcia┼éabym m├│c go nosi─ç teraz, ale te┼╝ w lecie na ch┼éodniejsze wieczory no i wczesna jesieni─ů... pytanie do zorientowanych Dawno temu jako nastolatka by┼éa pi─Ökn─ů dziewczyn─ů, mia┼éa ┼Ťliczne d┼éugie w┼éosy, teraz twarz ma raczej normaln─ů w niczym nie przypominaj─ůc─ů t─ů sprzed lat, ma zbyt wyskubane brwi, kr├│tkie rzadkie w┼éosy i og├│lnie przedobrzy┼éa z solarium. Nie wiem co oznacza normalne jedzenie tak do konca ale wydaje mi si─Ö ze jem normalnie.Od okolo roku olalam calkowicie odchudzanie,kalorie,wybieranie produktow itd.Nie glodze si─Ö,staram si─Ö jesc zddrowo i regularnie.Nie odmawiam sobie czegos na co mam ochote.W koncu nie od powietrza przytylam te17 kg.Ale mimo wszystko wymiotuje.Nie dlatego ze mam wyrzuty sumienia czy ze chce schudnac lub nie utyc.Wymiotuje dlatego ze sprawia mi to ulge.ze pomaga si─Ö to wyladowac i tez dlatego ze cz─Östo brakuje mi umiaru.Wiem ze b─Öd─Ö wymiotowac wi─Öc jem dalej.Na pewno nie rzucam si─Ö na jedzenie z glodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Wazzzzup Strona G│ˇwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZIŽ WSZYSCY BALUJí !!!!! » K:
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group