FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
6.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Wazzzzup Strona G│ˇwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZIŽ WSZYSCY BALUJí !!!!! » 6.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Wto 7:40, 08 Kwi 2014    Temat postu: 6.

a moze macie jakies linki do zdj─Ö─ç makija┼╝y slubnych?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem baaaaardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a tobie , to by sie troche mozgu przydało nie na głowie tylko w.... [link widoczny dla zalogowanych] nie wiem co robic...
D┼éugo sie wacha┼éam nad tym czy tu przyjezdzac,[ bo moja rodzina by┼éa juz tu wcze┼Ťniej] ale mia┼éam juz dosc pracy za 800 z┼éotych, a teraz nie wiem czy dobrze zrobi┼éam. Nie wiem dalczego.. Uwa┼╝am, ┼╝e do klasyki mo┼╝na doda─ç jaki┼Ť element ekstrawagancji - broszka, apaszka lub cos podobnego. Dziewczyny czy wy kiedy┼Ť s┼éysza┼éy┼Ťcie o czym┼Ť takim jak wska┼║nik BMI same chude szkapy i tyczki a potem co bulimia i anoreksja. dziekuje wam jak cos jeszcze ktos wymysli najlepiej z uzasadnieiem to prosze o wypowiedz. [link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem czy to normalne ┼╝eby przez tyle czasu to si─Ö pojawia┼éo? dama we mgle - ja te┼╝ jestem ze ┼Ül─ůska CHOROBY KOBIECE---porady Wyczyta┼éam ┼╝e w┼éa┼Ťnie witaminy z grupy B musza by─ç uzupe┼éniane zwlaszcza przy duzym wysi┼éku fizycznym..i w┼éa┼Ťnie obawiam si─Ö tego ┼╝e podczas 10 dniowej g┼éod├│wki b─Ödzie jeszcze gorzej(stan sk├│ry twarzy , k─ůciki ust , podra┼╝enieni oczu) dodam ┼╝e gdy jem mi─Öso, ryby czy chleb nie mam tego problemu bo tam wla┼Ťnie jest wit. Niedoleczona grzybica ma bowiem tendencj─Ö do silniejszych i trudniejszych do leczenia nawrot├│w. Chcia┼éabym z farbowanego rudego wr├│ci─ç do naturalnego (mam ciemny blond) i po wizycie w salonie m├│c jeszcze wyj┼Ť─ç na ulic─Ö bez czapki!!! Nie rozumiem te┼╝ obecnego na forum l─Öku przed rozkr─Öcaniem.Wiem ┼╝e ka┼╝dy ma osobiste do┼Ťwiadczenia,ale mnie samo rozkr─Öcanie wcale bardzo nie bola┼éo( o ile w og├│le ) skupi┼éam si─Ö na rehabilitacji, du┼╝o chodzi┼éam, i naprawd─Ö nie bola┼éo.d┼éugos─ç 1mm/dob─Ö jaki odsuwaj─ů si─Ö od siebie ko┼Ťci jest tak dobrana aby zminimalizowa─ç a nawet wykluczy─ç b├│l.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Carbs:
[link widoczny dla zalogowanych]
Buziaki:* mia┼éem 5cm skr├│tu i wyd┼éu┼╝y┼éem o 4cm bo mi sie ko┼Ť─ç za szybko zrasta┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/modules.php?name=eBoard&file=post.newtopic&fid=7>sirve]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I czy wyglad sie liczy? [link widoczny dla zalogowanych] Gorzej przy ladowaniu bo wtedy przez cisnienie uszy sie zatykaja.
wr─Öcz za czopk─Ö gruszek , a paznokcie trzymia sie i nie podchodzi woda co jest najwazniejsze....! Pozdrawiam Bierz co┼Ť na obni┼╝enie. Jestem ju┼╝ uprzedzona do przypadkowych fryzjer├│w dlatego wola┼éabym i┼Ť─ç do sprawdzonego. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Od momentu zlozenia papierow w kurii do momentu wyroku minely dwa lata. sszybciej..no ko┼äcz ju┼╝┼╝..b─Öde pami─Öta─ç do swej ┼Ťmierci...), ale przecie┼╝ mo┼╝e j─ů bole─ç g┼éowa...ze mn─ů post─Öpowa┼éa te┼╝ tak, ze jak wieczorem chcia┼éo mi si─Ö z nia( Tak - z nia a nie z zadna pornogwiazda - si─Ö kochac, to ona : Pozdrawiam. aajj wszystko sie popsu┼éo.. Jestem 2 miesi─ůce po abdominoplastyce, czyli pe┼énej operacji pow┼éok brzusznych, ┼é─ůcznie ze zszyciem rozst─Öpu mi─Ö┼Ťnia prostego. Nie pros o zdjecia jesli i tak juz masz gotowa odpowiedz. dzieci ze zwi─ůzku, kt├│ry zosta┼é uznany za niewa┼╝ny s─ů nadal dzi─çmi z prawego ┼éo┼╝a.
Poza tym będziemy mogły się podzielić wrażeniami o pracy tego doktora już po fakcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak zamiescilam, moze ktos przeczyta i sie zastanowi.

Gdzie pozna─ç i jak to zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisze o tym zeby dac wam otuchy, sama byłam załamana i czytałam te wasze wypowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JA tego nie mogę ocenić bo dopiero mam wyznaczony termin założenia aparatu. [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli chodzi o IgG to tylko jeden raz miałam podwyższone i od razu podjeto leczenie daraprimem co spowodowało że wyniki spadły .
Julita nie poddawaj si─Ö tak ┼éatwo to taka pr├│ba si┼é, walka cia┼éa z psychik─ů.. w tamtym roku wrastal mi paznokiec.. Ja nie mia┼éam w tamtej klinice takiego farta..... Ka┼╝da postac ma w sobie co┼Ť bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... i ciekawe jak ze snem. [link widoczny dla zalogowanych]
A czy staniki sportowe z Nike s─ů dobre na trz─Ösienie ? pieciodniowej, tzn bylam tylko na swiezych sokach owocowo warzywnych i wodzie i schud┼éam 3 kg, cera piekna po prostu jak z okladki czasopism, kosci obojczyka wreszcie ujrza┼éam, bylo ok, ale po skonczeniu zaczelam jesc normalnie, potem juz nienormalnie i wr├│ci┼éy mi kilogramy, wyskoczyly pryszcze i mam wielki brzuch - a i jeszcze jeden minus - mialam duze pelne piersi, schud┼éam to i one, teraz wisza sobie i niemoge na nie patrzec Na pewno to by┼é spadek cukru, bo bardzo szybko poczu┼éam si─Ö lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] ide do fryzjera moze on mi cos doradzi i obetnie hehe zycze powodzenia ale naj;lepiej radzic sie fryzjerow buziaki To sie rozumie samo przez sie, ze z tych substancji nie zbuduje sie nowych komorek. DZIEWCZYNY odradzam, nie zmieniajcie na sile koloru, to prawda wlosy nie palec odrosna ale lepiej nie ryzykowac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zolty motylek,
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze bardzo o pomoc w wyborze odpowiedniegu kursu. Jestem na tlenie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no tak a czy mozna kupic ten zestaw w drogeri i ile by on kosztowal ? [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich ponownie.Zagl─ůdn─Ö┼éam tu,poniewa┼╝ chc─Ö pocieszy─ç wszystkie przysz┼ée mamusie,┼╝e toksoplazmoza to jeszcze nie wyrok dla dzidziusia.Ja urodzi┼éam 16 czerwca zdrow─ů i du┼╝─ů dziewczynk─Ö,chocia┼╝ od po┼éowy ci─ů┼╝y bra┼éam Rowamycyne.Toksoplazmoza by┼éa u mnie dodatnia i wygl─ůda┼éo na ┼Ťwie┼╝e zara┼╝enie.Do ko┼äca ci─ů┼╝y ba┼éam si─Ö o swoje male┼ästwo,p┼éaka┼éam i nie spa┼éam po nocach.Oczywi┼Ťcie czarne my┼Ťli nie odst─Öpowa┼éy mnie na krok,niemal┼╝e widzia┼éam swoje dziecko jak jest niedorozwini─Öte itd.A teraz jestem szcz─Ö┼Ťliw─ů mam─ů drugiej dziewczynki.Je┼╝d┼╝─Ö na badania kontrolne do poradni,ale tylko po to ┼╝eby sprawdzi─ç czy spadaj─ů przeciwcia┼éa,kt├│re otrzyma┼éa ode mnie.Wynik na tokso mia┼éa ujemny.Nie zarazi┼éa si─Ö ode mnie.Kiedy to us┼éysza┼éam ze szcz─Ö┼Ťcia rycza┼éam w szpitalu.Dzi┼Ť ma 3 miesi─ůce,jest bardzo pogodnym dzieckiem i niezwykle siln─ů kobietk─ů,ci─ůgnie si─Ö ju┼╝ do siedzenia,gaworzy i┼Ťmieje si─Ö do wszystkich.Kochane kobietki,nie b├│jcie si─Ö bra─ç Rovamycyny w ci─ů┼╝y,mo┼╝e to w┼éa┼Ťnie ona uratowa┼éa moje dziecko.┼╗ycz─Ö wam wszystkim samych dobrych wiadomo┼Ťci,zdr├│wka i niegasn─ůcej nadziei,┼╝e wszystko b─Ödzie dobrze.Trzymajcie si─Ö cieplutko.
za pierwszym razem morze ci wyj┼Ť─ç ale za drugim ju┼╝ b─Ödziesz pi─Ökn─ů blondyn─ů pami─Ötaj o odst─Öpie ok 2 tyg. Po jakim┼Ť czasie obserwacji..., stwierdzam prawdziwo┼Ť─ç niekt├│rych wypowiedzi na przyk┼éadzie pewnego obiektu....Rzeczywi┼Ťcie tak jest, ┼╝e oni m├│wi─ů to, co chcemy us┼éysze─ç....Jak co┼Ť przeskrobi─ů..., to m├│wi─ů pi─Ökne s┼é├│wka, kt├│rych na codzie┼ä nie s┼éyszymy....typu: wiza┼╝ysta M├│wili┼Ťmy co ma by─ç to b─Ödzie i prosze, b─Ödziemy rodzicami Groszku..wyjasniam...po calym dniu nudow wieczorem jestem juz nie do zycia...Wierz mi, ze nuda potrafi czlowieka niezle zmeczyc. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja za┼╝ywam do┼Ťc du┼╝─ů dawke bo 2 tabletki dziennie i jestem ciekawa ile musze jeszcze to za┼╝ywac?? do Luisa 38: chyba te┼╝ nie jestem na czasie czytajac te wiadomosci doszlam do wniosku ze kazdy paznokiec jakos indywidualnie sie goji i bez reguly.i jakos nie widze tu takiej traedii jaka mi sie zrobila w miejscu sciagnietego paznokcia... wczoraj by┼éo 77,4 a dzis zn├│w jest 78... witajcie, ja farbuje wlosy na rudo, ale pewnego razu rowniez zachcialo mi sie wrocic do naturalnego koloru (popielaty blond) I czym ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Wto 7:43, 08 Kwi 2014    Temat postu: Mateusz Kusznierewicz

Matka Teresa
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jedno pytanie....wiem ze to boli...wiem nawet ze cholernie boli...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przepraszam nie było mnie cały dzien wczoraj jak tam idzie fanka u mnie ok mam nadziej ze u ciebie tez pozdrowionka ja sie biore za sprzatanie [link widoczny dla zalogowanych] jeannot--> mam wrazenie, ze nie tylko w lozku jest cos z nia nie tak, strasznie na nia narzekasz...
I dlaczego Gravistat 250 a potem 125, czym konkretnie si─Ö r├│┼╝ni─ů w sk┼éadzie? pod wzgledem nawilzenia specjalnym aparatem jak i jej rodzaj. takiej kasy jak niekt├│re Rosjanki, dla nich warto otwiera─ç takie sklepy, bo co┼Ť w nich zawsze kupi─ů, a nie pobiadol─ů na forum no i tu mam pytanie 3 dni po kuracji wsp├│┼é┼╝y┼éam. x [link widoczny dla zalogowanych]
napiszcie o efektach tak dla podbudowania .pozdr GRATULACJE!!!!!! bo gdy ten paznokie─ç jeszcze si─Ö wrzyna┼é, to te zaka┼╝enie si─Ö odnawia┼éo chyba i dlatego nie dzia┼éa┼éo. Obecnie proponujemy przyst─ůpienie do pozwu zbiorowego wszystkim, kt├│rzy czuj─ů si─Ö pokrzywdzonymi. jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie nie zawacham jak by taka potzreba zaszla, tylko chirurg i nie kosmetyczki na zywca, dla mojego kologi chirurg zrobil i znaku nawet nie ma tylko ze moj kolega od razu zrobil a nie jak ja czekalem kilka lat ale teraz tez wyglada super i NIC nie boli. mam nadzieje ze przetrwam, bedzie ciezko , ale z drugiej strony jak pomysle ze mialabym siedziec tutaj i nic nie robic to juz wole jechac tam Dodatkowym plusem tej metody jest natychmiastowe niszczenie pajeczyn, przez co walka z duza iloscia pajakow i pajeczyn przebiega bardzo szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo akurat twarz ma o 10 lat mlodsza niz jej rowiesniczki, na pewno mlodsza niz ta ostatnia drobna blondynka 44-letnia z programu Chce byc piekna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii, Nastepnym razem pojde do kobiety...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro wzięlam sobie wolne, ale we wtorek nie wiem jak to bedzie w pracy. [link widoczny dla zalogowanych] Dzięki Eurydyke za radę jak radzic sobie z uczuciem głodu Na pewno skorzystam Czuje sie dobrze!
oczywiscie ze kreglicka Odbedzie sie w polsce. Tylko tym razem pojde do innego fryzjera kt├│ry zrobi mi to porfesjonalnie. Instruktorka by┼éa z nami praktycznie przez ca┼éy czas i du┼╝o nam podpowiada┼éa w razie potrzeby. To umowa pr├│bna, a chodzi mi o to czy zosta┼éa ona zawarta na okres przekraczaj─ůcy jeden miesi─ůc, bo nie wiem jak to jest prawnie? [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam katarzynawx w niekt├│rych szpitalach licz─ůc ci─ů┼╝─Ö od domniemanego pocz─Öcia, czyli 2 tyg. G┼éod├│wka to jednak co┼Ť o wiele wi─Öcej. Moim problemem jest to ze blizna i sie rozesz┼éa ( bo skora by┼éa zszyta do granic mozliwosci) i jest czerwona i brzydka bo to taki zygzak niby moge j─ů zakryc ale z tym tez mi zle bo ta opaska jest ciasna, jak po paru godzinach sciagam j─ů to reka jest mocno czerwona i czasami boli, w domu nosze tak─ů szersz─ů bo jest krotsza a jak wychodze to t─ů d┼éuzsz─ů, staram sie w niej nie zginac za bardzo reki bo jest jeszcze gorzej, a nigdzie nie moge dostac takiej opaski idealnej na swoj─ů reke bo to bedzie gdzies z 25 cm d┼éugosci a takich nie szyj─ů, no chyba ze gdzies w ┼üodzi ale tam nie pojade bo rodzice uwazaja ze przesadzam. a mo┼╝e nie mam racji? j**nij siekiera . Pozdrawiam goraco!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zrobiłam sobie około miesięczna przerwę ale od trzech dni wracam do ćwiczeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
paprak i materialista, brak mi słów jutro zobaczycie fotki fajnych cycuszków. Co myslicie o tych wynikach?, czy przy tych wartosciach jest szansa, ze awidnosc moze wyjsc dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem w 28 tyg ci─ů┼╝y z usg wynika ┼╝e bedzie parka,bardzo si─Ö ciesz─Ö bo mam ju┼╝10 letniego synka.CHcia┼éabym nawi─ůza─ç kontakt z kim┼Ť kto r├│wnie┼╝ si─Ö spodziewa bli┼╝ni─ůt,napewno znajdziemy wsp├│lny temat.Pozdrawiam wszystkie mamy bli┼╝niak├│w! [link widoczny dla zalogowanych] elkabelka faktycznie sex jest lekiem na bezsenno┼Ťc ale dla mojego m─Ö┼╝a
ZAPRASZAM NA TIPSYwww.tipsy-izia.blog.onet.pl Tu mam prac─Ö, rodzic├│w, swojskie klimaty. Studni├│wka przede mna i chce zeby ta blizna byla juz jakas w miar─Ö. Mozna temu latwo zapobiec jesli jest obawa. Razem z chlopakiem wzielam 600 funtow. [link widoczny dla zalogowanych]
co prawda ja mam kolczyka 2 miesiace, ale tez na poczatku kolczyyk mi sie ledwo miescil, a teraz normalnie Jan Twardowski Ja osobi┼Ťcie nie polecam zakupu maskar. a wszystkim paniom ktore neguja takie postepowanie mowie WON!!! prawie wszystkie:|. Ot├│┼╝: Z trzydziestu kilku nagle do czternastu spad┼éo!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przecie┼╝ to jest okropne
[link widoczny dla zalogowanych]
A b├│lu te┼╝ si─Ö boj─Ö ale wytrzyma┼éabym gdyby to co┼Ť da┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opracowała: [link widoczny dla zalogowanych] Witam !!
Forum beauty w polsce,lub inne fora, tam ta wariatka anna6 ju┼╝ nie pisze bo j─ů wywalili, a jak jej zaproponowa┼éam ┼╝eby odwiedzi┼éa forum to uda┼éa ┼╝e nie do niej. wystarczy poogl─ůdac galerie z ta┼äca z gwiazdami aby zobaczy─ç, ┼╝e jej ┼éydki wcale do zgrabnych nie nale┼╝─ů. czesc dziewczyy jmam pytania do Was ja wczoraj powinnam zrobic 7 dzien ale bylam tak zmeczonna ze zapomnialam na smierc o tych cwiczenia:/ musze je zaczac od nowa??:> [link widoczny dla zalogowanych] 5814511 MOJA WAGA TO 70 KG [link widoczny dla zalogowanych]
a długo tak traeba to masowac ..???? co za debilny topik! ale teraz martwi mnie co innego... rewelacja. Kochana zalamana puszysta lady! posmarowalaysmy go bita smietana tu i tam i nakazalysmy zlizac pannie mlodoej wszystko. Chyba pofatyguje się jednak do lekarza, jak tylko służba zdrowia przestanie strajkować pozdro dla Wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Wazzzzup Strona G│ˇwna » JAZDA !!!!!!!!!!!!! DZIŽ WSZYSCY BALUJí !!!!! » 6.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group